- Podstawą reklamacji nie może być określona kompozycja obrazu, która przesądza o jego artystycznym charakterze, w szczególności kolorystyka, czy jego ostrość.
- Podstawą reklamacji nie mogą być nieznaczne odstępstwa produktu dostarczonego w stosunku do zdjęcia udostępnionego na stronie internetowej, dotyczące w szczególności barwy fototapety w stosunku do zdjęcia udostępnionego na stronie internetowej, które w procesie technologicznym są nie do uniknięcia.
- Za nieznaczne odstępstwa uznaje się niewielkie różnice w formacie, rodzaju i jakości podłoża, które w procesie technologicznym są nie do uniknięcia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie fototapety przez kupującego.
Prosimy o przemyślane zakupy. W przypadku produktów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie ma możliwości odstąpienia od umowy. (Regulamin sklepu 8.9)